اجازه SERP هاي محلي اروپايي جديد گوگل به کاربران
نوشته شده توسط : گرگ سفید

(SERP مخفف کلمه Search Engine Results Page است و به معني صفحه نتايج سئو ي موتور جستجو مي باشد. SERP نسبت به سالهاي گذشته تغييرات زيادي کرده و امکانات زيادي به آن اضافه شده است)

به نظر مي رسد شرکت گوگل در حال تلاش براي جلوگيري از شکايت غير قانوني در رابطه با جستجو هاي محلي سئو است.

SERP هاي جديد، در حال ظهور در کشور آلمان هستند که به کاربران اجازه مي دهند تا براي نيازهاي محلي سئو ي خود به دنبال دايرکتوري هاي جايگزين باشند. اين، بخشي از تلاش مداوم گوگل براي رفع کميسيون اروپايي و قوانين سئو ي آن در خريد اينترنتي است.

تصويري که در پايين مشاهده مي کنيد نشان مي دهد که نتايج جستجوي سئو ي محلي نيز بر روي خريد کاربران تاثيرگذار است. EC نيز در حال بررسي اقدامي رسمي عليه گوگل در رابطه با جستجو هاي محلي سئو است.

(کميسيون اروپا (به انگليسي: European Commission) نقش قوه مجريه را در اتحاديه? اروپا ايفا مي‌نمايد. اين کميسيون مسئول پيشنهاد قوانين سئو ، اجراي تصميم‌گيري‌ها، تنفيذ پيمان‌نامه‌ها و روي هم رفته انجام کارهاي روزمره اتحاديه اروپا است.

ساختار کميسيون اروپا بصورت کابينه‌اي متشکل از 27 نماينده يا کميسيونر است، و هر يک از کشورهاي عضو اتحاديه اروپا داراي يک نماينده در کميسيون اروپا هستند. اين نمايندگان نه براي پيگيري منافع کشور خود، بلکه در راه تحصيل منافع همه? اتحاديه اروپا فعاليت مي‌کنند.

دفتر اصلي کميسيون اروپا در شهر بروکسل پايتخت بلژيک قرار دارد.)

شرکت Yelp هم اکنون در حال انتقاد از اين وضعيت سئو است. اين شرکت، مسئول جستجو هاي محلي سئو و سايت هاي دايرکتوري در آلمان است. تصوير زير توسط فرانک استندمن براي ما ارسال شده است.

شرکت Yelp که پيش از اين نيز انتقاد هايي در رابطه با اين موضوع بروز داده است، در سال 2013 و 2014 اعلام کرد که رقباي شرکت گوگل ترافيک قابل توجهي را در سئو توليد مي‌کنند. در ادامه، تصويري از شرکت Yelp مشاهده مي کنيد که نشان مي دهد اکثريت توجه کاربران بر روي نوع موتور جستجو محلي سئو متمرکز نيست.

تجزيه و تحليل نتايج در جستجوي گوگل

شرکت گوگل درخواست کرده است که هر يک از اهداف EC به صورت جدي پيگيري شود. آنچه ما شاهد آن هستيم تلاش هاي شرکت گوگل براي جلوگيري از شکايت رسمي کميسيون اروپايي از آن است که ممکن است به ميلياردها دلار جريمه منجر شود.

Yelp و ساير منتقدان شرکت گوگل موافقند که اين نوع از تغييرات در SERP، تاثيراتي غير مستقيم بر روي ترافيک آن ها دارد. آن ها مايلند تا تغييرات اساسي بيشتري در SERP مشاهده کنند. شرکت Yelp تحليل و بررسي هاي خود را منتشر کرده است، اما بايد آمار و ارقام بيشتري براي تعيين دقيق وضعيت تاثير مشتريان بر روي اين صفحات منتشر شود.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/134/





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: